FAQ
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg tilkøbe andre ydelser?
Har du en særlig forespørgsel på et område eller en tilkøbsydelse, som du ønsker, at vi skal rengøre kan du altid kontakte os. Vi kan f.eks. også hjælpe med udskiftning af sengetøj, strygning af skjorter eller rengøring af skur. Vi vil derfor altid forsøge at imødekomme din forespørgsel på bedste vis.
Skal vi have rengøringsprodukterne klar til dig?
Nej det behøves slet ikke. Vi kommer med vores egne produkter og klarer det hele for dig!
Hvordan betaler jeg?
Vi fremsender en faktura til din mail, som har givet os samtykke til.
Hvordan bliver mine timer for rengøring beregnet?
Hos Karolinas Cleaning betaler du for antallet af timer vi gør rent hos dig opdelt pr. medarbejder.
Hvis du eksempelvis booker 3 timers rengøring via os, og vi kommer 2 medarbejdere på opgaven, så er vi hos dig 1,5 time i stedet for de 3 fordi vi beregner din timepris fordelt pr. medarbejder.
Er forsikring inkluderet i prisen?
Ja. Vi påtager os ansvar for enhver skade, som er forårsaget af vores fejl.
Hvor mange kommer i og gør rent?
Vi vurderer altid den pågældende arbejdsopgave og vælger antallet af personale herfra. Ved privatrengøringshjælp er vi ofte 1-2 personer, der kommer og gør rent hos dig. Til erhvervsrengøringer afhænger det af størrelsen på lokalet.
Hvordan fungerer en fast rengøringsaftale?
Hos KarolinasCleaning fungerer en fast rengøringsaftale ved at vi aftaler, hvor ofte du ønsker at få rengjort dit hjem. Dette kunne være hver uge eller hver 2. ugen. Herefter finder vi den dag, der passer dig bedst, som undersøger om vi skal komme på et konkret tidspunkt eller indenfor et særligt tidsrum.
Skal jeg være hjemme samtidigt?
Nej. Du behøver ikke at være hjemme samtidigt, hvis du f.eks. har arbejde eller ikke ønsker at være til stede samtidigt. Du kan derfor enten være der til at lukke os ind eller vi kan aftale, at du ligger en nøgle et sted, så vi selv kan lukke os ind og ud.
Hvad er forskellen på en almindelig rengøring og en engangsrengøring?
En regelmæssig almindelig rengøring er designet til at hjælpe dig med at opretholde et vist niveau af renlighed i dit hus. En engangs rengøring vil være en totaltrengøring, hvor vi fjerner alt det dybe skidt og snavs i dit hjem. Det vil dække de områder, der typisk ikke er dækket af en almindelig rengøringsservice.
Har jeg mulighed for at møde jer inden?
Nej desværre ikke. Første gang du møder os fysisk vil være til dig første rengøring. Vi afholder dog telefoniske forudgående samtaler, hvis der er noget du ønsker at afklare med os inden du booker din rengøring.
Har jeg mulighed for at booke en uforpligtende samtale?
Ja naturligvis! Du er altid velkommen til at ringe til os og få en snak om dine behov.
Hvad hvis jeg kun ønsker rengøring 1 gang om måneden
Hvis du kun ønsker rengøring én gang om måneden, er vores timepris 475 kr. i timen + 50 kr. for transport pr. gang vi skal ud til dig.
Kan i rengøre mine møbler også?
Ja, vi kan støvsuge og yde generel vedligeholdelse og rengøring af dine møbler, men vi kan ikke rengøre dine tekstilmøbler i dybden. Skal du derfor have rengjort din sofa, skal du finde nogle der er specialister i dette og har de fornødne maskiner til det.
Hvor gør i rent henne?
Vi gør primært rent på nordsjælland, midtsjælland og i ydrekantskøbenhavn.
Har du et ønske om rengøring i et område uden for ovenstående er du velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan finde en løsning.